2010 m. gegužės 8 d., šeštadienis

blogų įvykių rinkinys

Pirma scena

Bevažiuojant su sesės geltonu vabalu.
Sesė buvo mieguista, atrodė girtoka,
atsitrenkė į kelio ženklą, įskilo priekinis stiklas,
ji atmerkė akis, į mane pažiūrėjo su žodžiais akyse
"čia viskas tvarkoj, nesvarbu".
Kitas žingsnis - įvažiavom į griovį.
Ji neklausė manęs, kai liepiau spaust stabdžius.
Visi toliau sėdėjom mašinoj.
Priešais mus atsitrenkė greit važiuojanti mašina į stovinčią mašiną.
Pastebėjau ugnį mūsų mašinoje, liepiau visiem lipt,
nes jie atrodė, kaip robotai.
Visi griebė savo tašes, o aš dvi liniuotes,
milimetrines,
vėliau pasirodė, kad taip net ne mano liniuotės.
Ėjom visi gatve, už nugaros sprogo vabalas sesės,
niekas neatsisuko pasižiūrėti,
sesė su "man paspats" ant veido ėjo.

Antra scena

Festivalis.
Stotelė, berods, prie mūsų namų, Karoliniškės.
Pasirodė Jis, gitaristas, į save visai nepanašus.
Jis iš tikro beproto lieknas, tamsiais ir ilgesniais plaukais,
nuoširdžių akių ir šypsenų.
O sapne jis buvo stambesnis, be plaukų beveik,
klastingos šypsenos ir akių.
Buvau su savo keturiais dydžiais per dideliu džemperiu,
tik jis buvo ne raudonas, o šviesus ir spalvotas.
Apkabinau jį, vos neuždusindama tuo džemperio masyvumu.
Vaikštinėjau kažkur aš sau, o jis sau.
Po kiek laiko jį susiradau, jis norėjo praeiti, bet
vėl jį apkabinau.
Tada jis manęs nepaleido.
Atsidūrėm su jo/mano draugais kažkokioj tamsioj gatvėj.
Jis paėmė už rankos ir toliau ėjom su visais,
po kiek laiko ir už liemens apkabinęs buvo,
kai žygiavom.
Durnas flirtas.
Sapne supratau, kad neigiama yra viskas, ką
jis daro.
Staiga visi nusileidom su sraigtasparniu prie prabangios kavinės,
užėjome.
Moteriškė pagyvenusi jau mus užsipuolė, kad trukdome jai.
Bet Jis paleido peace muzikėlę irr ta moteriškė
pradėjo dainuoti.
Graudu buvo su Juo būti, kažkas negero.


Trečia scena


Nepažįstama draugė šalia, mes su cigaretėm tarp pirštų,
ėjom po mūsų namų langais, rūkėm,
pažiūriu į viršų - mama pro langą žiūri.
Užgesinau į paltuką.
Prisikvepinau.
Išsivėdinau.
Ėjom pas mamą,
o atsidūrėm prie tos prabangios kavinės,
kuri smirdėjo tėvais.
Užėjom, o ten - sesė sėdi, prie jos mama
stovi.
Ir vizgina užpakalį.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą